Minnin talleja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Admin
Admin
Viestien lukumäärä : 33
https://virtuaalikirjat.forumotion.eu

Paulan päiväkirja Empty Paulan päiväkirja

To Joulu 14, 2023 2:15 am
Suomenhevostamma Pala Pohjantähteä eli Paulan päiväkirja
Admin
Admin
Viestien lukumäärä : 33
https://virtuaalikirjat.forumotion.eu

Paulan päiväkirja Empty Vs: Paulan päiväkirja

Ma Kesä 17, 2024 12:48 am
16 .06.2024

Tokihan oli omalla tavallaan hullua lähteä kilpailemaan näin pitkän matkan taakse, mutta koska työkilpailuita ei ollut kovinkaan paljoa valittavaksi, oli jokainen mahdollinen kisa vain plussaa. Ruunikolta tammalta puuttui vielä reilut kymmenen sijoitusta siihen, että sen kanssa voitaisiin alkaa miettimään laatuarvostelua, joten siinä mielessä olisi mukava jos Paulan kanssa saisi onnistumisen jokaisena päivänä, ellei sitten jokaisessa luokassa.

Ensimmäisen luokan kohdalle en kuitenkaan kehdannut laittaa kovinkaan suuria odotuksia, sillä takana oli kuitenkin pitkä matkustuspäivä mikä oli ihan varmasti vienyt sen napakimman terän tammasta. Kuitenkin viimeisen luokan tulos joka nosti tamman 30 osallistujan tuloslistalle sijalle 6, oli suuri ja sitäkin positiivisempi yllätys.

Uuden kisapäivän auetessa eteemme olin ehkä asettanut jonkinlaisen pienen salaisen toiveen sille jotta edeltävän päivän menestyksemme jatkuisi edes jonkinlaisella tasolla. Kuitenkaan toiveeni ei millään tasolla käynyt toteen ja oikeastaan vasta jonkinlaiseksi yllätyksekseni tamman kohdalla vasta tänään tuntui matkustaminen painavan ruunikon kavioissa ja Paulan sijoitukset olivat jokaisessa luokassa samanlaisia kuin Kailla edeltävänä päivänä. Kolmaskaan kisapäivä ei ollut minun ja Paulan, sillä tamma ei jotenkin tuntunut tänäänkään oikein hyvvältä, mitä toisaalta tuloksemme korreloivat. Olin yrittänyt analysoida suorituksiamme sekä tuloksiamme ja pohtia mitä täytyisi muuttaa jotta jokaisen luokan tulokset voisivat parantua vaikka sitten vain yhden sijan.

Keskiviikkokaan ei näyttänyt hirveän valoisalta kilpailupäivältä, tulosten ollessa taas jossain tuloslistan puolivälin alapuolella. Oikeastaan Paulan kahdeksas sija oli tämän päivän suurin positiivinen yllätys, vaikka myöskin yleisen tulostason paraneminen oli ihan positiivista huomattavaa.

Perjantai aloitettiinkin sitten ryminällä Paulan ottaessa kolmannen sijan heti ensimmäisessä luokassaan. Ehkä mä vähän jo toivoinkin että tamman onni olisi jo kääntymässä, mutta ihan näin ei vieläkään käynyt, sillä seuraavassa luokassa tamman nimi oli kirjattu tuloslistalle sijalle 27/30. Kuitenkin viimeisessä luokassa sijoitusta tuloslistalla nostettiinkin urakalla tamman nimen löytyessä sijalta 11. Viimeisen kisapäivän paras sijoitus Paulan osalta olikin 18/30 joten tammankaan kanssa ei päästy päättämään kisaviikkoa mitenkään mahtavalla menestyksellä.
Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa